Lissperos

Denna blogg handlar om vårat husbygge.. Vi har byggt vårat drömhus i timmer i en liten by som heter Färnäs och ligger 5 km utanför Mora, i Dalarna. Har köpt en stor gård av min (frun i husets) mormor och runtomkring står en hel del härbren och annat smått och gott. Vi flyttade in den 3/4 2009.

måndag 18 maj 2009

Fönster.

Fönstret ovanför kökshon ser
ut såhär! Underbara detaljer.














Jag har även i dagens läge
satt i ett av mina egna fotografin!
Vilket passade riktigt bra!





Puss, L


1 kommentar:

Spessartin sa...

Vilken bra idé med fotona och använda ordet lycka, det skall jag ta och fundera på hur man kan göra med det... vore roligt att göra någonting med det så att säga.

Visst är de där vinägerflaskorna finna, jag såg på ica senast att det finns pyttesmå, de vanliga och rätt stora. Lite kul, man skulle ju vilja ha alla storlekar såklart..