Lissperos

Denna blogg handlar om vårat husbygge.. Vi har byggt vårat drömhus i timmer i en liten by som heter Färnäs och ligger 5 km utanför Mora, i Dalarna. Har köpt en stor gård av min (frun i husets) mormor och runtomkring står en hel del härbren och annat smått och gott. Vi flyttade in den 3/4 2009.

tisdag 23 juni 2009

Husvandring.


Idag bjuder jag på en liten husvandring..
Speciellt inne i vardagsrum där jag pyntat
om lite här hemma och blev nöjd för en gångs skull :)





































































































´























Puss, L


5 kommentarer:

VILLA VRÅKEN sa...

Hej hej!! Vilket fint hus ni har!!

Linda

Spessartin sa...

Så fint det är!

Jag skall göra en sån husvandring i vårt hus också... nån dag när jag får tid =)

melanie sa...

oj vad mycket fina bilder att titta på, ni har det så fint där hemma:)

Sara sa...

va fint ni har, verkligen jätte fint!

johanna sa...

NI HAR JU SÅ FINT!