Lissperos

Denna blogg handlar om vårat husbygge.. Vi har byggt vårat drömhus i timmer i en liten by som heter Färnäs och ligger 5 km utanför Mora, i Dalarna. Har köpt en stor gård av min (frun i husets) mormor och runtomkring står en hel del härbren och annat smått och gott. Vi flyttade in den 3/4 2009.

torsdag 19 februari 2009

Badrum.


Skapar ett eget inlägg om vårat badrum..
Och ja, älskar det redan!
Här får ni lite bilder att njuta av ;)


























Jag är KÄR KÄR KÄR <3<3
Tack älskling för att du ville ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Vi var inne på såna handfat också, eller ett till vårt badrum, men så blev vi så tveksamma till om det verkligen rinner ner ordentligt id em eftersom de inte är så kupade botten som "vanliga"... Vi fegade och valde ett annat bara för det.

Anonym sa...

gud va läckert det var:D

Anonym sa...

ser verkligen fint ut!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad härligt!! Snart färdiga ju - det ser verkligen läckert ut!

Kram Jenny

Anonym sa...

Åh herre gud vad fint!!!! Ni ska vara toknöjda! :)

Anonym sa...

Wow va snyggt, precis min smak =)

Anonym sa...

Lisa jag är fortfarande så aviiiiis!!! Åh vad fint!! Får jag flytta in i ert badrum? ;) hihi Puss